شارژ گوگل ادوردز

امروزه تبلیغات به یکی از مهمترین اقدامات کسب و کارها تبدیل شده است. در واقع کسب و کارهایی که دیجیتال مارکتینگ را در دستور کار خود و یا در برنامه کاری خود ندارند شانس کمتری برای موفقیت خواهند داشت چرا که امروزه تعداد زیادی از کسب و کارهای آنلاین وجود دارند که مخاطبان قال توجهی هم دارند ، بنابراین رقابت با آن ها بدون بازاریابی می تواند کاری سخت و غیر معمول به نظر برسد. یکی از راه های تبلیغاتی بسیار مفید و کاربردی برای انواع کسب و کار ، گوگل ادوردز می باشد و به دبنال آن شارژ گوگل ادوردز که امکان تبلیغات را برای شما فراهم می کند .

شارژ گوگل ادوردز

گوگل ادوردز چیست ؟

امروزه گوگل علاوه بر اینکه امکان جست و جو برای کاربران را فراهم کرده است ، امکانات و ابزارهای مختلفی را هم در اختیار بازاریابان و دیجیتال مارکترها قرار داده است. ابزارهایی که می توانند بسیار کاربردی و سودمند باشند. یکی از پلتفرم هایی که امروزه مورد توجه بسیاری از آژانس های تبلیغاتی و بازاریابی و بازاریاب های بسیاری قرار گرفته است ، گوگل ادوردز می باشد که پلتفرم تبلیغاتی محبوب گوگل محسوب می شود. با استفاده از گوگل ادوردز می توان از چندین روش تبلیغاتی استفاده کرد .

انواع روش های تبلیغاتی گوگل ادوردز

برای ارائه تبلیغات در گوگل می توان راه های مختلفی را برای بازاریابی انتخاب کرد. هر کدام از روش هایی که برای تبلیغات در گوگل ادوردز وجود دارد می توانند مزایا و معایب خود را داشته باشند. در واقع می توان از یکی از این روش ها استفاده کرد و یا برای گرفتن نتیجه بهتر از ترکیبی از این روش ها استفاده کرد. استفاده از روش های تبلیغات کلیکی گوگل می تواند وابسته به استراتژی مورد نظر شما باشد اما معمولا کسب و کارها در استراتژی ها و برنامه ریزی های بازاریابی خود از اصول تبلیغات گوگل استفاده می کنند .

گوگل ادوردز چیست ؟

پلتفرم تبلیغاتی جست و جوی گوگل

پلتفرم تبلیغاتی جست و جوی گوگل یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین پلتفرم های تبلیغاتی گوگل محسوب می شود. امروزه کسب و کارهای بسیاری برای کمپین های تبلیغاتی خود از این روش استفاده می کنند. استفاده از این روش می تواند هم در کوتاه مدت و هم در بلند مدت باعث افزایش محبوبیت و اگاهی از کسب و کار شما شود . پلنفرم تبلیغاتی جست و جوی گوگل می تواند برای انواع کسب و کار با انواع بودجه مناسب باشد و در واقع می تواند بازدهی بسیار بیشتری نسبت به سایر انواع تبلیغات اینترنتی داشته باشد .

پلتفرم تبلیغاتی جست و جوی گوگل به صاحبان کسب و کار اجازه می دهد که بتوانند در رتبه های برتر نتایج جست و جوهای گوگل وب سایت خود را مشاهده کنند. قرارگیری در رتبه های برتر نتایج گوگل می تواند تا سال ها از یک کسب و کار زمان بگیرد و برای رسیدن به این هدف هم باید موارد سئو به طور کامل مورد توجه قرار داشته باشد. با استفاده از این پلتفرم تبلیغاتی می توان وب سایت خود را در رتبه های برتر گوگل قرار داد و ترافیک ورودی بسیاری از این راه برای کسب و کار خود کسب کرد .

شارژ گوگل ادوردز

پلتفرم تبلیغاتی جست و جوی گوگل به صورت مزایده ایی می باشد. این به آن معنی خواهد بود که کسب و کارهای مختلف با در نظر گرفتن کلیدواژه های مختلف ، برای هر کلیدواژه قیمتی را به عنوان پیشنهاد خود به گوگل ارائه می کنند. این قیمت می تواند از حدود یک دلار تا ده یا دوازده دلار هم باشد و گوگل متناسب با میزان پیشنهادهای هر کلیک و کیفیت صفحه لندینگ ، تبلیغات کسب و کارها را اولویت بندی می کند .

شارژ گوگل ادوردز

پرداخت به ازای هر کلیک

یکی از نکات بسیار مهم و مفیدی که می تواند کمک بسیاری به بودجه کسب و کارها کند ، موضوع پرداخت برای هر کلیک می باشد. پرداخت به ازای هر کلیک به این معنی خواهد بود که تنها برای تبلیغات کلیک شده هزینه ایی را پرداخت خواهید کرد. همانطور که اشاره کردیم این هزینه می تواند وابست به عوامل مختلفی متفاوت باشد و قطعا برای هر صنعتی می تواند متغییر باشد. پرداخت به ازای هر کلیک می تواند در بودجه تبلیغاتی کسب و کارها باعث صرفه جویی بسیاری شود و در واقع شما تنها برای تبلیغاتی که موثر بوده اند هزینه ایی را پرداخت خواهید کرد .

ابزارهای تحلیل و آنالیز تبلیغات گوگل

علاوه بر ویژگی های بسیار کاربردی که برای تبلیغات گوگل اشاره کردیم ، این امکان برای کسب و کارها وجود دارد که بتوانند تبلیغات خود را بررسی و آنالیز کنند و این قابلیت از قابلیت های گوگل آنالیتیکس کاملا مجزا است. بررسی تبلیغات در روش های سنتی تبلیغاتی امری غیر ممکن تلقی می شد. برای مثال اگر برای مدتی تبلیغات بنری در سطح شهر قرار داده می شد ، این امکان وجود نداشت که بتوان بازدهی دقیق این تبلیغات را مورد بررسی قرار داد و همین موضوع می توانست چالش هایی برای کسب و کارها به دنبال داشته باشد چرا که تا زمانی که اطلاعات دقیقی از یک روش تبلیغاتی در دسترس نباشد ، نمی توان در مورد آن اظهار نظر کرد و طبیعتا نمی توان بازدهی آن را تخمین زد .

با استفاده از تبلیغات گوگل اد  این مشکل حل شده است و می توان اطلاعات بسیار مفید و جامعی در مورد هر کمپین تبلیغاتی بدست آورد. این اطلاعات می توانند بسیار کاربردی باشند. برای مثال اگر چندین کمپین تبلیغاتی در گوگل داشته باشید می توانید با بررسی میزان استقبال از هر کمپین ، بازدهی آن را بسنجید و در وصورتی که یک کمپین بازدهی بالایی ندارد آن را با سایر انواع تبلیغات جایگزین کنید .

اگر در هر زمینه کاری در حال فعالیت باشید ، از پوشاک گرفته ، تا سایر کسب و کارها ، می توانید از تبلیغات هدفمند گوگل استفاده کنید. همانطور که اشاره کردیم ، شارژ گوگل ادوردز می تواند مزایای بسیار عالی برای کسب و کار شما داشته باشد و می تواند علاوه بر کاهش هزینه ها ، باعث صرفه جویی در بودجه تبلیغاتی شما شود و همچنین می تواند در کوتاه و بلند مدت باعث جذب ترافیک ورودی بیشتر به وب سایت شما شود .